Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Відділ освіти Софіївської районної державної адміністрації
 Новоюлівська загальноосвітня школа I-III ступенів
Четверта національна виставка-презентація
Інноватика в сучасній освіті
16-18 жовтня 2012 року м. Київ
Номінація "Інновації у розвитку сільської школи на Дніпропетровщині"
      
Головний сайт    Експеримент    Семінар 2010   Шкільний сайт    Вікно в інтернет    Семінар 2012   Відкритий план

Районний семінар для заступників директора школи
Електронне освітнє середовище вчителя і школи
та його роль у розвитку
інтелектуально та творчо обдарованих учнів
4 квітня 2012 року

План роботи семінару  Підсумки та коментарі

4.04.2012 Фотозвіт  Кілька фото з коментарями під час проведення семінару: методична рада, зірковий калейдоскоп, виступи вчителів, виставка робіт учнів. Стеблина Л.І.,
заступник директора школи з навчально-виховної роботи

 24.03.2012 Використання електронного освітнього середовища в навчально-виховному процесі
На шкільному сервері розміщено близько 50-ти різних електронних посібників: відеофільми, фото, ілюстрації, історичні карти, географічні атласи, 5-тихвилинні відео ролики тощо. Всі ці матеріали вчителі мають змогу використовувати на уроках.

Стеблина Л.І.,
заступник директора школи з навчально-виховної роботи
23.03.2012  Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів  дає можливість одержати максимально об'єктивні оцінки та виконує дві функції у навчальному процесі: виявляє найбільш здібних учнів та створює додаткові стимули для навчання всіх учнів. Задорожній М.І.,
вчитель-методист, вчитель фізики, математики та інформатики
21.03.2012 Робота з обдарованими та здібними дітьми В презентації розкрито форми методичної роботи з обдарованими та здібними учнями, показано, які заходи проводяться в школі для розкриття обдарувань. Особлива увага звертається на розвиток інтелектуальної обдарованості. Стеблина Л.І.,
заступник директора школи з навчально-виховної роботи
21.03.2012  Система креативних вправ на уроках математики  В презентації розкрито форми і методи роботи з обдарованими та здібними учнями на уроках математики та в позаурочний час. Ці форми роботи мають неабияке значення для розвитку пізнавального інтересу учнів, впливають на їх діяльність , сприяють активності розумової діяльності, підвищують сконцентрованість уваги, наполегливість, працездатність, задоволення, почуття колективізму. Акастьолова Л.І.,
вчитель математики
19.03.2012 Інтелектуальна гра "Що? Де? Коли?" - цей проект спрямований на популяризацію змістовного дозвілля для учнів старших класів загальноосвітньої школи, яких зацікавлять інтелектуальні ігри, а також популяризацію найінтелектуальніших ігор. Назаренко В.А.,
заступник директора школи з виховної роботи
19.03.2012 Електронне освітнє середовище школи - це програмні засоби, електронні навчальні комплекси з різних предметів, електронні документи різного призначення, які використовуються для навчання учнів та роботи вчителів і розміщені на сервері локальної мережі школи та мережі Інтернет. До цих документів є вільний доступ з усіх комп'ютерів локальної мережі школи. Задорожній М.І.,
вчитель-методист, вчитель фізики, математики та інформатики
17.03.2012 Електронний класний журнал в Excel.  Цей журнал здійснює не тільки облік оцінок учнів, а й робить повний аналіз їх успішності, обчислюючи цілий ряд важливих показників, що дають можливість порівнювати, прогнозувати успішність учнів. Задорожній М.І.,
вчитель-методист, вчитель фізики, математики та інформатики

16.03.2012. Поради батькам для роботи з обдарованими дітьми. Виховувати дитину потрібно як рівну собі, тоді вона буде відстоювати власну думку, поважати інших, буде вільною талановитою особистістю. В матеріалі надано цю та інші поради батькам  для роботи з обдарованими дітьми, а також є поради тим батькам,  які бажають розвивати здібності своїх дітей.

Стеблина Л.І.,
заступник директора школи з навчально-виховної роботи

 16.03.2012. Модель компетентності педагога, який працює з обдарованою дитиною. У статті визначено модель компетентності педагога, який працює з обдарованою дитиною, надано поради вихователям обдарованих дітей, визначено позитивні та негативні якості характерні для обдарованих дітей.

Стеблина Л.І.,
заступник директора школи з навчально-виховної роботи
16.03.2012 Особливості вікової обдарованості дітей. В матеріалі розкрито особливості вікової обдарованості молодших школярів, учнів 5-9 класів, 10-11 класів, визначено мету та запропоновано форми роботи з обдарованими дітьми різних вікових категорій. Стеблина Л.І.,
заступник директора школи з навчально-виховної роботи

16.03.2012 Методичні рекомендації щодо визначення обдарованих дітей. Під обдарованістю дитини розуміють вищу, ніж у її однолітків, спроможність до навчання і більш виражені творчі прояви, здатність до видатних досягнень у будь-якій соціально значущій сфері людської діяльності (Н. Лейтес).
У матеріалі надано методичні рекомендації щодо вивчення обдарованих дітей, види та особливості обдарованості, а також анкета з визначення здібностей учнів за методикою американських учених Хаана і Кафа та пропонуються форми роботи з обдарованими дітьми.

Стеблина Л.І.,
заступник директора школи з навчально-виховної роботи
15.03.2012 Забезпечення учнів школи ПК та Інтернет. Комп'ютери та Інтернет поступово стають звичними в сільських сім'ях. Восени 2011 року серед учнів 7-11 класів домашні ПК були в більш ніж половини учнів, а Інтернет - більш ніж у третини учнів. Тому перед школою та педагогічним колективом стоїть завдання використати цей потужний потенціал для навчання та розвитку учнів. Задорожній М.І.,
вчитель-методист, вчитель фізики, математики та інформатики
14.03.2012 Потреба сучасної школи в ІТ-спеціалістах. Багато років про інформаційні технології навчання більше говорили, ніж робили. Вчителі-предметники проходили курси, одержували сертифікати, але сьогодні більшість з них залишились безпорадними перед сучасними вимогами по використанню ІКТ в навчальному процесі. Вчителі витрачають години часу на підготовку достатньо простих речей і постійно задають собі та один одному запитання: "А для чого це потрібно?" Задорожній М.І.,
вчитель-методист, вчитель фізики, математики та інформатики
10.03.2012 Засоби навчального дослідження при вивченні шкільної фізики.  Всі учні мають здібності до навчання, питання в тому, як виявити ці здібності і як часто учні їх використовують. Прогнозувати наявність здібностей учнів до вивчення навчальних предметів можна за допомогою індивідуального оцінювання навчальних досягнень учнів. Для об’єктивного виявлення та розвитку здібностей учнів потрібна система активної творчої діяльності при вивченні навчальних предметів. Шкільний фізичний експеримент та інформаційні технології дають широкі можливості для творчої діяльності учнів практичного характеру, що може бути цікавим і доступним для більшості учнів. Задорожній М.І.,
вчитель-методист, вчитель фізики, математики та інформатики
9.03.2012 Відкрите планування навчального процесу - це електронний гіпертекстовий документ, в основі якого лежить календарно-тематичний план вчителя, що доповнюється різними електронними документами, які необхідні для організації та проведення навчального процесу. Це програма, підручник, демонстрації, вправи, завдання, практичні роботи, систематизація, тести. Особливістю відкритого планування є його індивідуальність, цей план легко редактується та змінюється під потреби вчителя та класу, передбачає колективний характер роботи над ним, розміщується в електронному освітньому середовищі школи та є доступним для учнів, вчителів, адміністрації школи, може бути скопійований на домашні ПК учнів. Задорожній М.І.,
вчитель-методист, вчитель фізики, математики та інформатики
6.03.2012 Комп'ютерна мережа школи. Про застосування інформаційних технологій в школі говориться багато років, вчителі проходять курси, одержують сертифікати, але цього явно недостатньо для систематичного та ефективного використання інформаційних технологій у навчальному процесі. Потрібен вільний доступ вчителів та учнів до комп'ютерів та електронних засобів навчання, одного кабінету інформатики для цього замало. Протягом 2011 року ми виконали великий об'єм роботи по модернізації комп'ютерної мережі школи. Задорожній М.І.,
вчитель-методист, вчитель фізики, математики та інформатики 
     

Розробка та управління сайтом Задорожній М.І. 2012